بنده ی خدا

بنده ای از بندگان خدای مهربان

بنده ی خدا

بنده ای از بندگان خدای مهربان

بنده ی خدا

وبلاگ شخصی یکی از بندگان خداوند مهربان

سلام

به تازگی و در نسخه های جدید Creative Cloud یا به اختصار CC این نرم افزار مشکلی پیش میاد، اینکه اولا یک صفحه Welcome یا همان صفحه خوش آمد گویی فوتوشاپ به نمایش در می آید و دوم و مهمتر اینکه دیده شده که نرم افزار پس از  اجرا حدود یک دقیقه یا بیشتر طول می کشد که قابل استفاده باشد.

حال سوال اینجاست که چرا این اتفاق می افتد، پاسخ در صفحه خوش آمد گویی فوتوشاپ  Photoshop Welcome Page نهفته است، خصوصا (شاید هم تنها به این دلیل که) اگر برای فایروال Firewall سیستم یا آنتی ویروس نصب شده تمام ارتباطات نرم افزار Photoshop CC با اینترنت را محدود کرده باشیم، زیرا از آنجایی که صفحه ی خوش آمد گویی فوتوشاپ Photoshop Welcome Page به صورت آنلاین بارگذاری می شود نرم افزار تلاش می کند که آن را بارگذاری نماید اما ارتباط آن محدود شده در نتیجه درگیر صفحه خوش آمدگویی می ماند در نتیجه نمی تواند خود برنامه را بالا بیاورد. (برداشت بنده به دلیل تجربه).

نحوه حذف صفحه خوش آمدگویی و رفع کند بالا آمدن فوتوشاپ در اثر photoshop CC Welcome Page:
فایروال رو غیرفعال کنید، وصل بشید به اینترنت فعال، حالا نرم افزار رو اجرا کنید، تا صفحه WELCOME بطور کامل از اینترنت بارگذاری شه، حالا توی سربرگ Getting Started رو انتخاب کنید پایین صفحه ی این سربرگ گزینه ای هست که باید تیکش رو بگذارید:
Don't show welcome screen again
تیکش رو بزنید و صفحه رو ببندبد. (تصویر شاید کمک بکنه اگر سایزش کوچیکه برای دیدن سایز واقعی توی پنجره تبِ جدید بازش بکنید )

بعد از این عملیات نرم افزار رو ببندید و دوباره تست بکنید انشاء الله که مشکل حل میشه.

نکته: اگر محتویات صفحه خوش آمدگویی به نمایش در نیومد، میتونه به این دلیل باشه که چون از سایت Adobe فراخوانی و بارگذاری میشه و این سایت IP ایران رو تحریم کرده، در نتیجه مجبور خواهید بود مثل بنده از  ف ی ل ت ر ش ک ن برای تغییر آی پی استفاده بکنید و بعد دوباره نرم افزار رو اجرا بکنید و منتظر به نمایش در آمدن و بارگذاری صفحه خوش آمد گویی Welcome Page فوتوشاپ CC بشید.

حتما نتیجه رو بهم بگید با نظرات خوبتون تا درصد صحیح بودن این روش رو بسنجم

ممنونم

بنده ی خدا

لینک ویدئو در آپارات

حذف صفحه خوش آمد گویی Welcome فوتوشاپ Photoshop CC و رفع دیر بالا آمدن فوتوشاپ

نظرات (۱)

سلام من میخام با صفحه اسناد اشنا شم که تو صفه خوش امدگویی هستش و من اونو ندارم میخام فعال کنم چیکا کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی